Heittäjien kausi avataan jälleen jo pääsiäisenä!

Lohjan Heitto-Cup avaa tänäkin keväänä heittäjien kauden jo pitkänä perjantaina 29.3.2024 Lempolan heittopaikan lämmitetyssä ringissä. Ensimmäisen osakilpailun lajina on moukari.

» Ilmoittaudu kisaan tästä!

Aiempia uutisia

LUU:n Kunniakierros tukee lohjalaista nuorisourheilua!

Tule nyt kerääjäksi ja tue lasten ja nuorten yleisurheilutoiminnan jatkuvuutta. Keräät vain nimet ja yhteystiedot, tukisummien laskutus hoidetaan puolestasi.

Cooper Harjulla lauantaina 27.5.

» Lue lisää tästä

Seuraa meitä somessa @luuyleisurheilu

Yleisurheilun lajiseura, Lohjalainen liikuttaja

Länsi-Uudenmaan Urheilijat, eli LUU, on 1991 perustettu yleisurheiluseura. Toimintamme keskiössä on junioriurheilu, mutta yleisurheilu sopii kaikenikäisille. Nuorimmat ovat 3-vuotiaita ja vanhimmat edustavat veteraanikisoissa 70-vuotiaiden sarjoissa.

Seuran tavoitteena on tarjota ikään katsomatta kaikille mahdollisuus liikunnan iloon. LUU:n sporttivaunu on kiertänyt vuosia kortteleita, kouluja ja päiväkoteja järjestäen ohjattua liikuntaa lapsille. Länsi-Uudenmaan Urheilijat järjestää kesäkaudella Harjun urheilukentällä useita kisoja, joista suurin on Lohja Junior Games. LJG kerää nuoria ympäri Suomea ja monet perheet merkitsevät sen kalenteriinsa vuodesta toiseen. Toinen vuosittainen suurtapahtumamme on Lohjan lajikarnevaalit, jotka ovat osa Suomen Urheiluliiton lajikarnevaalieperhettä.

Yleisurheilun harjoitteet sekä lajitreenit toimivat hyvänä pohjana myös muille lajeille. Harjoituksia on ympäri vuoden.