Kilparyhmät

Länsi-Uudenmaan Urheilijoiden neljä kilparyhmää harjoittelevat ikätasosta riippuen noin 4-6 kertaa viikossa. Ryhmiin kuuluvat urheilijat kilpailevat aktiivisesti sekä kesän ulkokaudella että talvella hallissa. Halu kilpailla ja kehittyä onkin tärkein ryhmään kuulumisen kriteeri.

Kilparyhmiin ei ole varsinaisia lähtötasovaatimuksia. Ryhmissä jokaiselle urheilijalle laaditaan oma harjoitussuunnitelma päälaji sekä mahdolliset muut harrastukset huomioiden. Urheilijalta odotetaan sitoutumista harjoitteluun ja kilpailemiseen valmennustiimin suunnitelman mukaisesti.

Kilpa 1-2 / 2024

Ryhmien valmennuksesta vastaavat:

Kilpa 1-2: Valtteri Kuuranne
Kilpa 3: Emilia Lindholm
Kilpa 4: Peppi Ehrnsten

Harrastusmaksut:

Kilpa 1-2 (12+ v.): 65 €/kk
Kilpa 3-4 (n. 8-11 v.): 61 €/kk

Lisäksi kaikilta laskutetaan kerran vuodessa seuran jäsenmaksu 40 €.

Haluatko mukaan?

Mikäli haluat tulla tutustumiskäynnille kilparyhmiimme, ota yhteyttä valmennuspäällikkö Juha Heinäseen valmennus@luusport.fi tai p. 044 999 7072

Kilpa 3-4 / 2024