Aikuisurheiluryhmä

Länsi-Uudenmaan Urheilijoiden aikuisurheiluryhmä aloitti toimintansa syksyllä 2014. Mukaan pääsee kuka vain, joka on kiinnostunut kehittymään kilpailijana eri lajeissa tai liikkumaan omaksi ilokseen ryhmässä. Tarjoamme kaikille kiinnostuneille mahdollisuuden matalan kynnyksen harjoitteluun.

Aikuisurheiluryhmä harjoittelee 4-5 kertaa viikossa. Kesäisin harjoitukset pidetään Harjun urheilukentällä tai sen lähimaastossa. Talviaikaan harjoitellaan ulkona, kuntosalilla sekä Nummelan sisähallissa.

Valmentajana ryhmässä toimii itsekin aktiivisesti kilpaileva, menestynyt aikuisurheilija Vesa Mäki. Lisäksi mukana ovat valmennuspäällikkö Juha Heinänen, Idir Saada ja Tomas Söderlund.

Harjoitusmaksu 45 €/kk sisältää mm:

• Ohjatut säännölliset harjoitukset
  • Harjoituspaikkamaksut
  • SUL:n pm/am-kilpailumaksut
  • Seuran omien seura-/pk/ka-tason kilpailujen maksut

Harjoitusmaksuihin ei sisälly Suomen Aikuisurheiluliiton kilpailumaksuja henkilökohtaisten lajien osalta. Mahdollisista poikkeuksista esim. seuramme järjestämien kisojen osalta ilmoitetaan erikseen.

Henkilökohtainen valmennus

Jos haluat henkilökohtaisen valmennussuunnitelman, sovi siitä valmentajan kanssa. Jokainen valmentaja hinnoittelee henkilökohtaisen valmennuksen itse ja sopii siitä urheilijan kanssa kahden kesken.

Lisätiedot: LUUn aikuisurheiluvastaava Sanna Westerberg, p. 040 726 4207, sanna.westerberg69@gmail.com