Tapahtumat ja kilpailut

Yleisurheiluharrastuksen ympärille järjestetään monia pienempiä ja isompia tapahtumia sekä kilpailuja. Osaan tapahtumista voi osallistua myös seuran ulkopuoliset lapset ja nuoret. Kilpailuihin pitää ilmoittautua erikseen.

Kilpailujen järjestäminen on seuramme tärkein varainkeruun muoto, jolla mahdollistamme kohtuulliset harrastusmaksut!

Kilpailuista saadut tuotot ohjataan lyhentämättöminä suoraan lasten ja nuorten harrastus- ja kilpailukuluihin!

Vuodesta 2019 alkaen olemme järjestäneet kiekonheiton ja kuulantyönnön lajikarnevaalit, joka on yksi lajien suurimmista vuosittaisista tapahtumista Suomessa. Ensimmäisenä vuonna mukana oli myös korkeushyppy, mutta se siirtyi myöhemmin muiden hyppylajien oheen Lempäälään. Tämän lisäksi kolmipäiväinen Lohja Junior Games tuo satoja nuoria urheilijoita Lohjalle heinäkuun lopulla.

» Lisätietoa toimitsijoille ja vapaaehtoisille täältä

Sääntölinkit:

» Lasten säännöt